Med virkning fra 1. februar er 51-årige Hans Juel Rasmussen tilknyttet som områdedirektør og ansvarlig for Gråsten Fjerkræs salg og kontakt til detailkæderne i både Danmark og Sverige.
Udvidelsen af salgsorganisationen er en del af den vækststrategi, som Gråsten Fjerkræ er i færd med at rulle ud. Gråsten Fjerkræ har de senere år haft to- og trecifrede vækstrater på salg af højkvalitets økologisk fjerkræ, som bl.a. har ført til, at det danske Kokkelandshold har valgt Gråsten Fjerkræs Frilands Berberi Gourmet And i den menu, der forhåbentlig kan sikre landsholdet en topplacering ved OL i Stuttgart i foråret 2020.
Hans Juel Rasmussen kommer fra en stilling som salgsdirektør i Danpo A/S, og har en HD i afsætning fra CBS i København samt en MBA fra HEC Graduate Business School i Paris.
Erhvervskarrieren indledte Hans Juel Rasmussen hos A.P. Møller i Marokko. Efterfølgende har han bl.a. været i Inwear Group, Bo Concept, Coop, Carlsberg, Arla Food og Danish Crown.
Privat bor Hans Juel Rasmussen i Højbjerg ved Aarhus med sin hustru Luise, der er marketingdirektør i Arla og deres tre børn.