Markedsføring
Kenwood vil inspirere til mindre madspild
Med hjælp fra eksperter inden for bæredygtighed sætter køkkenmaskine-eksperten Kenwood nu fokus på at reducere madspild i køkkenet. Med initiativet “Let's Make Food, Better” vil
Burgerfest i København
Der er burgere i alle udgaver, når København i den kommende weekend får sin første burgerfestival i Den Grønne Kødby. Det er Royal Unibrew og
Dagrofas produktserie, Grøn Balance, høster internationale priser
Ved den verdensomspændende, anerkendte private label konkurrence ”Salute to Excellence” i Amsterdam, blev Dagrofa hyldet med hele to af de prestigefyldte priser, blandt andet bedste
Stor tilslutning til Madmødet 2023
Den tredje udgave af Midt- og Vestjyllands store fødevarefejring Madmødet afholdes i dagene 22. – 29. maj 2023. Arrangørerne bag oplever i år en markant
Coop opfordrer kunder til at tage den forreste vare
Coop har det sidste år testet mærket "Tag den forreste" hos Klima Kvickly i Aarhus. Tiltaget har reduceret butikkens madspild med mere end 50 procent,
MADarbejderne er i fokus i MENYs nye visuelle identitet
I otte år har MENY set ud på samme måde overfor købmænd, MADarbejdere og kunder, men det bliver der nu lavet om på med en
Bagerkæde tager konsekvensen af medlemmernes forskellige behov
For at styrke hver enkelt forretning ændrer bagerkæden KonditorBager deres medlemsstruktur. Medlemmerne skal nu vælge mellem to forskellige medlemskaber efter den enkelte bagers behov. Forskellige
Scandic kåret som Danmarks næstbedste arbejdsplads
Scandic løb med andenpladsen, da Great Place to Work torsdag aften kårede Danmarks Bedste Arbejdspladser 2023 til stort awardshow i Tivoli Congress Center. Danmarks største
Coop indfører “Fri for PFAS” mærke
Forbrugerne skal have mulighed for at vælge produkter uden PFAS. Derfor indfører nu Coop et "Fri for PFAS" mærke. Coop sætter hyldemarkører ud for køkken-
Karolines Køkken vil have flere danskere i køkkenet
Det folkekære brand Karolines Køkken skifter nu navn til Arla Karolines Køkken. Det sker i forbindelse med en ny strategi for brandet, der nu skal
Hent flere