Markedsføring
Opkøber kødhakkere for at lave plantefars
Med ambition om at omstille slagterierne ved at erstatte kødet i kødhakkerne med grøntsager lancerer Planteslagterne nu den økologiske Plantefarsen. Den nye plantefars er lavet
Ny kædedirektør for Irma på plads
Ny frontkvinde i dagligvarekæden bliver Charlotte Nilsson Norby, der kommer fra et job som direktør i Løgismose Meyers, med ansvaret for Løgismose. Før da havde
Ny Fanta-variant med hemmelig smag
De danske forbrugere skal udfordres, når Fanta lancerer en ny variant, med en smag, der holdes hemmelig, ind til man har smagt på den. Den
Müslisalg eksploderet under Corona
Tendensen er klar: vi spiser mere morgenmad under nedlukningen og det skal gerne være müsli. Müsli-kategorien gik cirka 50 procent frem i 2020. Mens en
10 år beviser, at gourmet hører til i discounthandlen
Det er mere end 10 år siden, at gourmetbrandet Løgismose kom på hylderne i de gule Netto-butikker. Samarbejdet har givet bred adgang til produkter, der
Er det en romkugle?
I sidste uge oplevede danskerne en sand identitetskrise og med stor debat til følje. For er det en romkugle? En trøffel? En krymmelkugle? Eller en
Carlsberg har stor tiltro til alkoholfri øl
Mads Mikkelsen cykler land og rige rundt i nye kampagnefilm for Carlsbergs alkoholfri øl. Foto: Carlsberg Januar blev skudt i gang med en kampagneskål for
Corona-forsæt på dåse
Man må sige, at 2020 har budt på sine udfordringer. Det har fået mange af os til at stoppe op, og tænke over, hvad det
Sådan vil de få flere unge til at spise sild
Silden, som tidligere var at finde på ethvert, dansk middagsbord, er i dag reduceret til et indslag ved de traditionsrige frokostborde. Derfor vil Sildebranchen nu
Royal Unibrew indtager Tivoli
Med en tocifret millionaftale sætter Royal Unibrew sig tungt på ølmarkedet i den gamle forlystelseshave i hjertet af København. Lars Jensen, direktør i Royal Unibrew
Hent flere