Oversigtsside
Mød os og hundredvis af andre udstillere fra på søndag på Foodexpo
For tiende gang slår Foodexpo i Herning dørene på søndag op til hundredvis af udstillere, et omfattende aktivitetesprogram og en række spændende nyheder. Selve jubilæet
Fuldkorn har en vigtig rolle i upcycling af fødevarer
Danskerne har en imponerende appetit på fuldkorn, og vi er blandt de nationer i verden, der spiser allermest fuldkorn. Der er flere gode grunde til
Succesfuldt frokostkoncept gør op med kedelige buffeter og tænker frokost på en helt ny måde
Frokostleveringskonceptet Dabba, der har været en succes i Aarhus, rykker nul ind i København. Her serverer de frokost til virksomheder på en helt ny måde.
Sukkerafgift, subventioner eller mærkninger? Ny rapport viser vejen til nye madvaner
I dag lanceres en ny rapport om, hvad der skal til for at ændre madvanerne i de nordiske lande. Rapporten viser, at skatter og subventioner
Dansk stjernekok skal lave mad på kanten af verdensrummet
I 2025 tager Rasmus Munk ud i stratosfæren. I samarbejde med to amerikanske virksomheder skal Alchemist-kokken skabe en holistisk spiseoplevelse ombord på Space Perspectives rumkapsel
3-stjernet Michelin-scoop til Tivoli
For første gang nogensinde åbner en 3-stjernet Michelin-restaurant pop-up i Danmark. Det sker, når slovenske Hiša Franko med stjernekokken Ana Roš i spidsen gæster Tivoli
Nyt center skal hjælpe virksomheder med at udnytte naturens processer
Teknologisk Institut indvier Biosolutions Technology Center. Et nyt anlæg, som med teknologiske løsninger og procesviden skal hjælpe industrien med at skabe klimavenlige produkter ved at
Ny fleksibel og miljøvenlig veje- og etiketteringslinje
Espera Nova er en serie af effektive veje- og etiketteringsmaskiner, som nu udvides med den nye og bæredygtige model Nova ES-E. Maskinen har en etiketteringshastighed
Änglamark bliver for andet år i træk opfattet som det mest bæredygtige brand
De danske forbrugere er blevet mere skeptiske, når de skal vurdere, hvor bæredygtigt et brand er. Mange brands går derfor tilbage i Sustainable Brand Index
Ny satsning på plantemarkedet: Arla udvider plantebaseret portefølje
Vækstpotentialet for plantebaserede produkter er stort, vurderer Jakob Bernhard Knudsen, som er direktør for Arla JÖRĐ International. Derfor udvider Arla nu brandet med ny produktportefølje
Hent flere