Detailhandel og en gros
Meyers og MENY udvider samarbejde: Åbner bælgfrugtboder i hele Danmark
Sidste år lancerede Meyers og MENY et pilotprojekt med ambitionen om at øge bælgfrugterne i danskernes indkøbskurve: En ”vej-selv”-bælgfrugtbod, hvor kunderne kunne fylde poser med
Danmarks ældste krydderi fundet i Liseleje
I løbet af sommeren har initiativet ‘Danmarks ældste krydderi’ fundet sted, og nu står det klart, at den heldige vinder er Anne Marie Andersen fra Liseleje.
Danskerne skal have hjælp til at spise mere grønt
Mere end to tredjedele af danskerne vil gerne spise mere grønt, når familierne samles omkring middagsbordene. Det gør Beauvais nu noget ved. Det kendte fødevaremærke
Hvem skal vinde prisen som Verdens Bedste Indkøber 2024?
Det gør en betydelig forskel for planeten, når virksomheder og offentlige organisationer indkøber mere bæredygtigt – både på den grønne og sociale bundlinje. Derfor skal
Vinderne af Slagterprisen 2024 er fundet
Fødevaredagen 2024 blev et festligt højdepunkt for fødevarebranchen, da årets Slagterpriser blev uddelt. I en stærk konkurrence med mange dygtige kandidater kunne Slagtermester Lennart Ilkær
Børnefamilier får hjælp til flere grønne hverdagsmåltider
Mange forældre vil gerne spise flere grøntsager og bælgfrugter derhjemme, men vanerne spænder ben i en travl hverdag. Nu indgår Madkulturen og Netto et samarbejde
Food&Drink med fokus på Cateringmesse Øst på gaden
Årets sjette udgave af magasinet Food&Drink er nu på gaden. Hovedfokus for denne udgave af magasinet er Cateringmesse Øst, der finder sted d. 18 september.
Bagermestrene får en bid af kagen i supermarkedssamarbejde
Det er nu 10 år siden, at Bavinchi rykkede ind hos REMA 1000, hvor det er blevet en succes – ikke kun for kunderne, men
Momsfri frugt og grønt får kunderne til at ændre indkøbsvaner i en sundere retning
I februar og marts 2024 fjernede dagligvarekæden Lidl et beløb svarende til momsen på al frugt og grønt. Indsatsen er en del af Lidls arbejde
Kæmpe kampagne: Turbokyllinger er ikke OK, vel?
Med en ny, landsdækkende kampagne taler dyreværnsorganisationen Anioma direkte til Coop, som får kras kritik for ikke at ville forpligte sig helhjertet på en udfasning
Hent flere