Markedsføring
JunkFood opruster – indgår partnerskab med Alm. Brand Group
Endnu flere af gadens folk skal have et ordentligt måltid mad. Det er ambitionen for konceptet JunkFood, der tilbereder og uddeler mad fra overskudsvarer, og
BMO har sneget sig ind i danskernes hjerte
Forkortelsen BMO er næsten lige så kendt som klassikeren selv nemlig bolle med ost. Den har fundet sig godt tilpas hos de fleste bagerier, og
Brønnum tager første spadestik til nyt og større Food Lab og showroom
Brønnum har i de senere år oplevet stor vækst og samtidig stor interesse for at benytte virksomhedens Food Lab, og det tager man nu konsekvensen
Stjernetræf på Læsø til kokke-kamp om Den gyldne Jomfruhummerklo 2023
På lørdag den 5. august klokken 10 bydes der velkommen fra scenen på Østerby Havn på Læsø til den 19. udgave af Læsø Jomfruhummerfestival, som
Ny analyse: Forbrugerne har taget Fairtrade-mærkets miljø- og klimaindsats til sig
Danske forbrugere er helt med på, at Fairtrades mærkesager er fair løn og ordentlige arbejdsvilkår for verdens lokale producenter. Men en ny analyse viser, at
Verdens største lakridssmagning fra Tivoli til Berlin
Den 7. juli finder verdens måske største lakridssmagning sted, når Lakrids By Bülow på én og samme dag uddeler 500.000 smagsprøver verden over. Danske lakridselskere
Ny ‘Lykkepakke’ fra Too Good To Go skal reducere madspild hos fødevareproducenter
Too Good To Go er kendt for sine lykkeposer, der fokuserer på at redde god mad fra at blive spildt i butikkerne. Nu introducerer de
Clutch Nutrition lander ny millioninvestering
Efter en succesfuld deltagelse i dette års Løvens Hule, hvor det lykkedes Clutch Nutrition at lande en investering fra Christian Arnstedt og Jacob Risgaard, får
Copenhagen Cooking præsenterer årets program
18.-27. august er det atter tid til København på kogepunktet, når Copenhagen Cooking endnu engang løber af stablen. Nu har festivalen afsløret årets program, der
Fremtidens øl? Carlsberg vil have danskernes hjælp
Carlsberg lancerer et helt nyt øl-koncept med eksperimentelle øl. Målet er at få danskerne til at give feedback på smagen i de nye bryg og
Hent flere