300 danskere er blevet udnævnt til forbrugerambassadører med titlen som officielle ’slikmunde’. De mødes nu til slikmundenes topmøde i København og Århus. Ved de to arrangementer inviterer Cloetta slikelskerne til at smage 15 helt nye produkter, og slikmundenes dom kommer til at påvirke beslutningen om, hvilke produkter, der finder vej til fremtidens slikhylder.
Helt konkret skal Slikmundene granske slikkets smag, konsistens, indpakning og give deres besyv med i forhold til priserne på produkterne.
Cloetta mener, at Slikmundenes kritiske blik giver firmaet en uvurderlig indsigt i de høje krav, som forbrugerne stiller til deres forskellige mærker.
– Vi er glade og stolte over, at vi har så dedikerede ambassadører, som virkelig sætter en ære i at hjælpe os med at udvikle det bedste slik. Samtidigt glæder vi os til at give dem en sjov og hyggelig aften, hvor de mærker, at vi sætter pris på deres arbejde, siger Marketing Manager i Cloetta, Marie Lykke Jensen.
Arrangementerne finder sted i København og Århus henholdsvis den 28. og 29. oktober og Malaco søger på nuværende tidspunkt ikke nye slikmunde, men håber at kunne åbne for nye tilmeldinger i det kommende år.