I denne uge lancerer Carlsberg en ny ”probably”-reklamefilm, som denne gang er optaget i Danmark i en togvogn på vej fra Østerport Station mod lufthavnen i Kastrup. Det er dog en ganske særlig togtur, som Carlsberg giver tre unge danskere, når de stiger om bord på IC3 toget. Togvognen er udlånt af DSB, og omdannet til en ikke helt almindelig Carlsberg-lounge med fadøl, fodbold på skærmen, en speciel plads til hunden og danske gourmetburgere.
Carlsbergs seneste film er en blanding af dokumentar og skjult kamera, og skal viser en ny side af Carlsbergs marketingplatform ”Probably the best beer in the world”. Efter at have kørt i toget et stykke tid, overraskes de tre danske passager af en konduktør, som bestemt beder dem følge med ham. De tre venner er blevet opgraderet til Carlsvognen, hvor to skønheder tager imod dem med kolde fadøl og overraskelser i ærmet. Selv hunden får en helt særlig oplevelse i filmen.
Den nye reklamefilm ”Probably the best train ride” efterfølger tilsvarende film om supermarked, omklædningsrum og frisørsalon, og er udviklet af Yellow Advertising og instrueret af Jeppe Kolstrup.