Efter flere år med fokus på foodservice gør Findus nu comeback i de danske supermarkedshylder. Med et udvidet sortiment af moderne frostvarer og ny Salgschef, Pia Jensen, i spidsen, vil Findus igen være en synlig spiller i dansk detailhandel.

Findus har i årtier haft en solid position i Danmark som leverandør til restauranter og storkøkkener. Nu vender brandet tilbage til detailhandlen med et sortiment, der er tilpasset dagens forbrugere.
Genkomsten skal blandt andet orkestreres af Pia Jensen, der er nu salgschef. Med en bred erfaring fra fødevarebranchen skal Pia Jensen stå i spidsen for detailcomebacket. Hun vil have fokus på samarbejde med detailkæder, udvikling af kategorien og at gøre Findus’ produkter tilgængelige i flere danske husholdninger.
Forbrugertendenser driver comeback
Flere danske forbrugere efterspørger måltidsløsninger, der kombinerer kvalitet, smag og bekvemmelighed. Her vil Findus spille en tydelig rolle med produkter, der både kan inspirere hverdagsmåltidet og skabe værdi for detailhandlen gennem øget variation i frysedisken.
”Vi er glade for igen at være til stede i dansk detailhandel,” siger Pia Jensen, Salgschef, Findus Danmark. ”Findus er et brand, som mange danskere kender og har tillid til, og vi ser frem til at tilbyde produkter, der matcher forbrugernes behov i dag både på kvalitet, smag og nemhed. Vores ambition er at være med til at løfte kategorien sammen med detailkæderne.”