Royal Unibrew køber Too Old To Die Young fra nattelivskoncernen REKOM Group og grundlæggerne af det prisvindende craft ølbrand.

Royal Unibrew og Too Old To Die Young er glade for at meddele indgåelsen af en aftale, som har til hensigt at styrke Too Old To Die Youngs position inden for craft og super premium øl og bidrage til yderligere vækst for Royal Unibrew i ølmarkedet.
Aftalen indebærer, at Royal Unibrew køber og overtager rettighederne til Too Old To Die Young fra REKOM Group og selve selskabet bag Too Old To Die Young fra stifterne. Dermed overgår produktion, distribution, salg og markedsføring af den spændende premium ølporte-følje til Royal Unibrew, mens stifterne af Too Old To Die Young fortsat vil bringe ekspertise til bordet som del af Royal Unibrew.
“Royal Unibrew har fået mulighed for at overtage Too Old To Die Young, som er et stærkt og spændende brand med stort potentiale. Aftalen er ikke kun et udtryk for vores ambition om at være førende inden for craft og premium øl, men også vores respekt for det unikke håndværk og karakter, som Too Old To Die Young repræsenterer. Det er med stor fornøjelse, at vi byder dette ikoniske ølbrand velkommen i Royal Unibrew-familien, og vi ser frem til at dele begej-stringen med nye såvel som eksisterende kunder og forbrugere,” udtaler Kasper Ryttersgaard Jacobsen, VP & General Manager Royal Unibrew Danmark.
Har bevist, hvad der skal til
Direktør og medstifter af Too Old To Die Young, Jesper Larsen, glæder sig over, at Royal Unibrew vil videreføre og styrke brandet:
“Vi glæder os over at udvide samarbejdet med Royal Unibrew, som med sin stærke og brede portefølje inden for craft og premium øl har bevist, at de har, hvad der skal til for at videre-udvikle et brand som Too Old To Die Young. Vi vil i denne forbindelse gerne benytte lejligheden til at takke REKOM Group, som har troet på os fra start og gjort det muligt at bringe de gode øloplevelser ind på landets barer og restauranter,” siger Jesper Larsen.
Kommerciel flyvehøjde
Også hos REKOM er man glade for aftalen.
“Vi er meget stolte af det ølunivers, vi har været med til at skabe sammen med de super dedikerede stiftere, men vi er også klar over, at der skal ekstra kræfter til for at give Too Old To Die Young kommerciel flyvehøjde – kræfter vi hellere vil bruge på at udvikle REKOM-koncernens strategiske fokusområder. Vi er derfor glade for, at Royal Unibrew nu vil sikre den videre udvikling af Too Old To Die Young,” lyder det fra Danny Nordberg, partner og CEO for Brands & Distribution REKOM Group.
Både Royal Unibrew og Too Old To Die Young ser frem til at dele denne spændende udvikling med kunder og fortsætte med at forny ølmarkedet med unikke smagsoplevelser.