Lars Hørlyck Christensen er ansat som marketingdirektør hos Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S, der er virksomheden bag bla.a. KiMs, Anyday og Panda. Han kommer fra Toms, hvor han senest har været øverst ansvarlig for udviklingen af nye produkter og social ansvarlighed.
Siden 1992 har Lars Hørlyck Christensen været ansat hos Toms. Udover Toms-brandet har han haft ansvaret for kendte mærker som Anthon Berg og Pingvin på alle markeder. På lederplan har han gennem årene været ansvarlig for innovation, kategoriledelse, marketing, udvikling af nye produkter og social ansvarlighed.
– Lars Hørlyck Christensen har den helt rigtige profil i forhold til vores forretningsmæssige strategi. KiMs er vores superbrand, der er kendt af stort set alle herhjemme, men fremover ønsker vi at blive kendt for mere end chips og snacks. Vi udvider vores sortiment i impulskategorien med nye produkter og andre brands end KiMs, forklarer Kim Munk, adm. direktør i Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S.
Lars Hørlyck Christensen har en uddannelsesmæssige baggrund som cand. merc. og afløser Anne With Damgaard, der nu er marketingdirektør i Orkla Confectionery & Snacks Latvija, der producerer og sælger impulsprodukter i den baltiske region.