Kaffefamilien med gastronomisk kant

Merrild og Lavazza er de to stærke kaffebrands, der har sat sig som mål at løfte kaffekulturen i Danmark til nye højder.

God kaffe på arbejdspladsen er ikke nødvendigvis en selvfølge. Det udgangspunkt har Merrild Lavazza tænkt sig at gøre noget ved gennem deres kærlighed til god kaffe.

”Vi har sat barren højt og vil gøre os til frontløberen for god kaffe i Danmark. Vi har i Merrild og Lavazza to rigtig stærke kendte brands, hvor du får den næstekærlige kaffe fra Merrild – mens vi i Lavazza kan præsentere vores imagestærke kaffe.

Vores 5 kaffebønner giver vores kunder en unik indsigt i den kaffe, de køber, hvor vi kan fortælle om den gastronomiske kaffenydelse, smags- og risteprofiler, håndværksfokus, det menneskelige ansvar bag hver eneste bønne samt fokus på sporbarhed, nærhedsprincipper – og ikke mindst fokus på kaffe mod madspild,” siger Jeanette Antonsen, Business Unit Manager.

Merrild Lavazza er fusionen mellem to kaffevirksomheder, der har en lang og stolt kaffetradition bag sig. Merrild, der med Møller Merrild i spidsen startede det danske kaffeeventyr. Luigi Lavazza, der med Lavazza familien drog ud i verden og på baggrund af de mange kaffeindtryk skabte den originale espresso, som vi kender fra Italien.

Mere info:

Jeanette Antonsen
Business Unit Manager, Merrild Lavazza Danmark ApS
Mobil +45 2424 2109