
Ikke nok med at Coca-Cola Zero skifter farve fra sort til rød, nu står læskedriksgiganten også klar med en ny smagsvariant, der allerede er klar i butikkerne landet over.
– Mange forbrugere har efterspurgt nye smagsvarianter, og Coca-Cola Zero Sugar Hindbær er en ny, frisk smag, som har testet rigtig godt, og som vi har fået fantastisk respons på i andre markeder. Netop Coca-Cola Zero Hindbær har længe været et ønske fra vores fans, forbrugere og kunder. De har ønsket en ny og anderledes smagsoplevelse, der samtidig lægger sig tæt op ad den fantastiske og velkendte smag af Coca-Cola, siger Peter Hædersdal, Senior Brand Manager i Coca-Cola.
Coca-Cola Zero Hindbær kommer i en ny, helt rød emballage, der fra årsskiftet kendetegner alle varianter af Coca-Cola – Original Taste, Zero Sugar og Light – hvad enten det er med eller uden sukker. En sort stribe indikerer Zero Sugar, mens en lyserød stribe på mærkaten og et lyserødt låg indikerer den nye hindbærsmag. Den nye smagsvariant er en del af målsætningen for Coca-Cola om at tilbyde forbrugerne nye, spændende smagsvarianter og samtidig øge andelen af produkter, der sælges med lavt sukkerindhold eller helt uden sukker.
Coca-Cola Zero Sugar Hindbær blev lanceret i butikkerne 1. januar 2019.