Karolines Køkken har hjulpet danskerne til gode smagsoplevelser siden 60’erne. Og nu lanceres en digital kundeklub med navnet Karolines Madklub. Her får forbrugerne blandt andet fri adgang til personlige madplaner og kogebøger fra Karolines Køkken.
Brugerne kan fx danne en personlig madplan på baggrund af præferencer og behov. Madplanen kan justeres efter antal personer i husstanden, om man er til fisk, rødt kød, er vegetar osv.
”Karolines Madklub er et helt nyt digitalt univers med inspiration og smagsoplevelser i centrum. Et af hovedelementerne er de personlige madplaner, som skal hjælpe danskerne med at spise mere varieret i hverdagen – uanset om du bor alene eller har fire børn. Madplanen kan også bruges som ugekalender for hele familien ved fx at tilføje, hvornår dine børn går til fodbold, eller hvis du har et aftenmøde. Karolines Madklub tilbyder dermed den mest personlige madplan på markedet,” fortæller Kristian Spaabæk, Brand Manager hos Karolines Køkken.
”Karolines Madklub er baseret på indsigter om danskernes behov og udfordringer med madlavning i hverdagen. Derfor er inspiration og gode madoplevelser de første fordele, vi lancerer i kundeklubben, så danskerne kan få større glæde af alle de opskrifter, Karolines Køkken har udviklet gennem tiden. Men vi vil løbende lancere flere funktioner, som kan give danskerne en hjælpende hånd i hverdagen,” fortsætter Kristian Spaabæk og påpeger, at alle madplaner er baseret på Fødevarestyrelsens kostråd og årstidens råvarer.