Katalog skal inspirere, skabe øget værdi og mere madglæde i sommerlandet

Kalenderen er godt nok kun lige skiftet til februar, men sommeren venter (heldigvis) lige rundt om hjørnet.

Det betyder også, at mange af sommerlandets spisesteder snart skal i gang med planlægningen af højsæsonen.

Derfor har den landsdækkende fødevaregrossist Dagrofa Foodservice netop udgivet et nyt inspirationskatalog med en masse spændende og relevante produkter med fokus på at skabe øget og bedre madoplevelser.

Kok og konceptchef i Dagrofa Foodservice, Karsten Bøttker, fortæller:

  • Vi vil meget gerne hjælpe sommerlandets mange ishuse, grillbarer, caféer og campingpladser med at hæve omsætningen gennem gode madoplevelser. Derfor har vi udformet et stort inspirationskatalog med en lang række attraktive og værdiskabende varer, som vores kunder kan finde i vores 30 Cash & Carry-butikker over hele landet.

Karsten Bøttker uddyber:

  • Formålet med kataloget er ikke blot at vise en masse spændende varer frem, men også at give spisesteder nogle idéer til, hvordan de kan få ekstra succes og større tilfredshed hos gæsterne ved at gøre tingene lidt anderledes.

I inspirationskataloget ’Sommerlandet’ kan man bl.a. dykke ned i afsnit med fokus på morgenmad, pizza, grab & go, convenience, burger, kød, hotdog og is.

Kataloget kan du fingrene i via dette link, hvorefter det bliver sendt pr. email.

Fakta om Dagrofa Foodservice:

  • Dagrofa Foodservice er en ledende totalleverandør til foodservicesektoren i Danmark og en del af Dagrofa-koncernen.
  • Vi er markedsleder inden for kantiner og hoteller, og vi leverer til mange forskellige kundesegmenter – fra den lokale café til Michelin-restauranter.
  • Vi har 30 Cash&Carry-butikker over hele landet og specialistselskaberne Grambogård, HKI Ost og Grøn Fokus.
  • Alle med CVR-nummer kan handle med Dagrofa Foodservice.
  • Læs mere på http://www.dgfs.dk