Nu kan fødevarevirksomheder få et unikt indblik i tankerne omkring IKEAs indsats for kvalitet og fødevaresikkerhed på international fødevarekonference i Danmark.
Mere end en milliard mennesker besøger årligt IKEAs butikker, og 680 millioner mennesker nyder IKEAs mad i 430 butikker på 52 markeder.
At nå alle kunder globalt er både en mulighed og et stort ansvar, og som IKEA stræber efter at leve op til. Digitale teknologier vil spille en vigtig rolle hos IKEA Food i de kommende år, og deltagere har mulighed for at høre om “Digitalisering af de ikoniske IKEA-kødboller – den digitale rejse hos IKEA Food”, når Ann-Louise Ingvarson, Global Quality Manager, og Anna-Karin Norén, Food Safety Leader, IKEA Food Services, besøger Bureau Veritas’ International Food Conference 2019.
Her bliver deltagerne klogere på ”Global bæredygtighed i en digital verden”, og udover IKEA vil deltagerne ligeledes høre indlæg fra Lantmännen Unibake, Plus Pack, Lagardère Travel Retail og Dyrenes Beskyttelse.
Under overskriften ”Løsninger for global bæredygtighed – På vej mod en digital smartworld” bliver deltagerne klædt godt på omkring nyheder, fremtidige trends og konkrete løsninger fra de førende fødevarevirksomheder.
Konferencen arrangeres af Bureau Veritas, der med 77.000 medarbejdere i 140 lande én af verdens førende inspektions- og certificeringsvirksomheder, og dokumenterer virksomheders indsats inden for kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, fødevaresikkerhed og bæredygtighed. I Danmark arbejder 200 medarbejdere på kontorer i København, Fredericia og Esbjerg.
Se hele programmet for konferencen den 7. november 2019 på http://www.bureauveritas.dk, og læs også mere om den efterfølgende konferencemiddag.
Ann-Louise Ingvarson, Global Quality Manager, IKEA Food Services, serverer historien om “Digitalisering af de ikoniske IKEA-kødboller – den digitale rejse hos IKEA Food” på Bureau Veritas’ International Food Conference 2019.