Foodservicesegmentet søger i stigende grad efter produkter, der kan lette arbejdet. Det er baggrunden for, at Danæg nu lancerer skrabeæg i 1-kilosflasker.
Danæg har hentet inspiration på de sociale medier og skabt et layout, der skal løfte produkterne ud af deres stille tilværelse – og i stedet blive et ”instagram-egnet” produkt, som gerne må stå fremme på køkkenbordet, når bagværket eller desserten skal deles på sociale medier.
Farvemæssigt er designet holdt i lækre pastelfarver. Baggrundsfarven skifter, alt efter hvilken æggetype der skal bruges, og Danæg håber, det gerne skulle blive en fast bestanddel i bage- og dessertglade forbrugeres køleskab. Stilen signalerer kvalitet og inspiration.
Den nye lancering af 1-kilosflasker med skrabeæg fra skandinaviske høner er uden konserveringsmiddel og klar til brug direkte fra flasken. Integreret i designet er et smart målesystem, som gør det nemt at dosere ud fra opskrifter.